Animovaná postavička lišiaka sa nezameniteľne spája so značkou PSS a jeho príbehy sprevádzajú komunikáciu banky už od roku 2005. Prvá stavebná sporiteľňa sa teraz rozhodla posunúť svoj kreatívny koncept na novú úroveň tak, aby dokázal lepšie komunikovať tému
relevantných finančných produktov a stavebného sporenia.
„Koncept by mal posilniť predovšetkým expertnosť značky PSS a jej relevanciu pri riešení aktuálnych problémov s financovaním bývania pre všetky cieľové skupiny. Na rozdiel od predchádzajúcej komunikácie PSS je nový koncept realistický a zobrazuje konkrétne situácie, s ktorými sa ľudia v súčasnosti pri riešení bývania stretávajú. Je teda viac zo života a ľudia by sa v ňom mali ľahko nájsť. To pomôže „zreálniť“ značku PSS a viac ju zasadiť do moderného
životného štýlu. Postava lišiaka zostáva základným znakom komunikácie PSS, prešiel však modernizačným faceliftom a zmenila sa jeho úloha – v novom koncepte bude vystupovať ako expert na financovanie bývania, ktorý ľuďom radí, ako riešiť problémy s bývaním prostredníctvom produktov PSS. Na nový koncept nadväzuje aj nový claim – Bývanie sa začína u nás,“ hovorí Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu PSS.
Nová komunikačná kampaň predstaví ľudí v rôznych životných situáciách, ktoré súvisia s bývaním. Lišiak bude prostredníctvom produktu môjDOMOV ich problémy riešiť, či už potrebujú zmeniť podnájom za vlastný domov, viac priestoru pre rodinu alebo rekonštruovať kuchyňu. Okrem televíznych spotov sa s novou kampaňou ľudia môžu stretnúť v printových a onlinových médiách, v outdoore a na sociálnych sieťach.