Nedávna náborová kampaň PSS zarezonovala nielen v radoch záujemcov o prácu obchodného zástupcu, ale oslovila aj širšiu verejnosť. Jej hrdinom bol totiž Miroslav Zimerman, na sociálnych sieťach známy ako metalový fanúšik a metalista Cikindeles. Miroslav sa prezentoval nielen ako expert na metalové žánre, ale aj ako expert na financovanie bývania a na všetko, čo je s tým spojené. Sám totiž pracuje pre PSS, Prvú stavebnú sporiteľňu ako obchodný zástupca.
Kampaň vzbudila ohlas predovšetkým preto, že komunikovala výrazne nekonvenčnejším spôsobom. „Ohlas kampane nás potešil aj posmelil, aby sme takto sviežo komunikovali aj naďalej. Nájsť však kreatívne pokračovanie úspešnej „jednotky“ bolo „čertovsky“ náročné,“ hovorí vedúca odboru značky a reklamy PSS Alexandra Kamenická.
„Ale napokon sme mali z pekla šťastie,“ dodáva a predznamenáva tým tému novej kampane: Cikindelesovi, ako priaznivcovi temných metalových síl, sa podarí spojiť s peklom. Najstrašnejšie tam však nie sú ohne pekelné, síra a výkriky zatratených, ale prísne termíny, netrpezlivý šéf a všadeprítomný stres. Keď sa Cikindeles vráti z pekelnej fikcie do reality, je veľmi rád, že je v pokoji svojej kancelárie a má prácu svojich snov: pracuje kedy chce a koľko chce. Túto možnosť ponúka aj ostatným, ktorí chcú mať flexibilný pracovný čas a pracovať podľa svojich predstáv. Stačí sa stať – podobne ako sympatický Miro – obchodným zástupcom PSS.
Kampaň – rovnako ako prvú náborovú komunikáciu s Cikindelesom – pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy a realizáciu online videa zverila sympatickej kreatívnej spoločnosti Jánošíci, s.r.o., ktorá sa stále výraznejšie presadzuje na trhu audiovizuálnej produkcie. Okrem online videa sa náborová kampaň realizuje aj v statických médiách. V nich je opäť ústrednou postavou Miro vyžarujúci božský pokoj. Podľa jeho slov má vďaka PSS „bohovskú robotu“ a „času do aleluja.“
Vizitka kampane:
Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická Brand manažér offline: Karin Čechová Brand manažér online: Barbora Čajková Agentúra: Istropolitana Ogilvy Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský Creative Director: Peter Hrevuš Art Director: Peter Hrevuš, Daniel Spišiak Copywriter: Vlado Janček Social Media Manager: Marek Suchitra Account Director: Petra Lukáčová Account Manager: Lucia Dešťová Account Executive: Lukáš Konečný Produkcia: Jánošíci Produkčná družina Režisér: Viliam Jánošík Mediálna agentúra: Initiative |