30.05.2024

Nová náborová kampaň PSS opäť stavia na humore. Jej tvárou je populárny influencer

PSS, Prvá stavebná sporiteľňa prichádza s novou náborovou kampaňou, v ktorej opäť stavila na humor. Komunikácia má poukázať na benefity práce v PSS a osloviť ľudí, ktorí by sa chceli stať expertmi na financovanie bývania.

Nedávna náborová kampaň PSS zarezonovala nielen v radoch záujemcov o prácu obchodného zástupcu, ale oslovila aj širšiu verejnosť. Jej hrdinom bol totiž Miroslav Zimerman, na sociálnych sieťach známy ako metalový fanúšik a metalista Cikindeles. Miroslav sa prezentoval nielen ako expert na metalové žánre, ale aj ako expert na financovanie bývania a na všetko, čo je s tým spojené. Sám totiž pracuje pre PSS, Prvú stavebnú sporiteľňu ako obchodný zástupca.

Kampaň vzbudila ohlas predovšetkým preto, že komunikovala výrazne nekonvenčnejším spôsobom. „Ohlas kampane nás potešil aj posmelil, aby sme takto sviežo komunikovali aj naďalej. Nájsť však kreatívne pokračovanie úspešnej „jednotky“ bolo „čertovsky“ náročné,“ hovorí vedúca odboru značky a reklamy PSS Alexandra Kamenická.

Ale napokon sme mali z pekla šťastie,“ dodáva a predznamenáva tým tému novej kampane: Cikindelesovi, ako priaznivcovi temných metalových síl, sa podarí spojiť s peklom. Najstrašnejšie tam však nie sú ohne pekelné, síra a výkriky zatratených, ale prísne termíny, netrpezlivý šéf a všadeprítomný stres. Keď sa Cikindeles vráti z pekelnej fikcie do reality, je veľmi rád, že je v pokoji svojej kancelárie a má prácu svojich snov: pracuje kedy chce a koľko chce. Túto možnosť ponúka aj ostatným, ktorí chcú mať flexibilný pracovný čas a pracovať podľa svojich predstáv. Stačí sa stať – podobne ako sympatický Miro – obchodným zástupcom PSS.

Kampaň – rovnako ako prvú náborovú komunikáciu s Cikindelesom  – pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy a realizáciu online videa zverila sympatickej kreatívnej spoločnosti Jánošíci, s.r.o., ktorá sa stále výraznejšie presadzuje na trhu audiovizuálnej produkcie. Okrem online videa sa náborová kampaň realizuje aj v statických médiách. V nich je opäť ústrednou postavou Miro vyžarujúci božský pokoj. Podľa jeho slov má vďaka PSS „bohovskú robotu“ a „času do aleluja.“

Vizitka kampane:

Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa
Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút
Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická
Brand manažér offline: Karin Čechová
Brand manažér online: Barbora Čajková
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Peter Hrevuš
Art Director: Peter Hrevuš, Daniel Spišiak
Copywriter: Vlado Janček
Social Media Manager: Marek Suchitra
Account Director: Petra Lukáčová
Account Manager: Lucia Dešťová
Account Executive: Lukáš Konečný
Produkcia: Jánošíci Produkčná družina
Režisér: Viliam Jánošík
Mediálna agentúra: Initiative