Ústredným motívom kampaňového videa je groteskné zobrazenie nákupnej posadnutosti. Tvárou kampane je mladý herec a influencer Martin Klinčúch, ktorý v hlavnej úlohe improvizuje s množstvom predmetov, ktoré ho chcú zahltiť.
V rámci kampane sa pristúpilo k produkcii neštandardného videa, ktoré pripomína videoklip. Chce vyrušiť, zaujať a upriamiť pozornosť na konzum, ktorého je okolo nás veľa a zdôrazniť potrebu sporiť si v týchto časoch vo všetkých vekových kategóriách. Všetko má výrazne farebnú štylizáciu, hravosť a nenásilnosť. V závere videa sa objaví aj riešenie, ako sa dá ušetriť: „Používaj Lišiaka“ je rýchlym a priamočiarym prepojením k produktu.
PSS, Prvá stavebná sporiteľňa chce v kampani osloviť najmä mladých a nabáda ich, aby svoje peniaze nerozhadzovali, ale šetrili. Tvorcovia kampane sa rozhodli komunikovať produkt formou, ktorú majú mladí radi. Chytľavá pesnička, farbami pulzujúce video a charizmatický šoumen. Tak vznikla skladba s jednoduchým nákazlivým refrénom: „Nerozhadzuj, ušetri.“ Ten sa napokon stal aj hlavným komunikačným posolstvom kampane.
Prečo sporenie Lišiak?
Produkt sporenie Lišiak digital má za cieľ osloviť najmä mladé a moderné publikum, ktoré je „doma“ vo svete digitálnych technológii a uprednostňuje vybavovačky online. Chce si sporiť, pretože myslí na svoju budúcnosť, ale nechce strácať čas s čakaním na pobočkách. Sporenie Lišiak digital inovatívny produkt, ktorý je navrhnutý pre tých, ktorí chcú efektívne spravovať svoje financie v digitálnom svete. To znamená jednoducho, rýchlo, bez zbytočného papierovania a s výhodnou úrokovou sadzbou. Všetky detaily a výhody nájdete na podstránke produktu. Pre uzatvorenie sporenia si stačí si vziať mobil či tablet, mať po ruke občiansky preukaz a postupovať podľa pokynov na obrazovke. Urobiť tak môžete po kliknutí sem.