Ocenenie sme získali za náborovú kampaň „Bohovská robota“, ktorú sme vytvorili v spolupráci s agentúrou Istropolitana Ogilvy.
„Reklama sa nemusí páčiť každému, reklama má byť predovšetkým efektívna a má doručovať výsledky, ktoré si stanoví. To sa nám tentokrát efektívne podarilo. Je to úspech každého jedného, kto sa podieľal na tejto kampani a s odvahou išiel do tejto kreatívy,“ uviedla Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy v PSS.

Kampaň s metalistom, influencerom a hlavne našim obchodným zástupcom Miroslavom Zimermanom alias Cikindelesom jasne ukázala, že PSS-ka je miestom, kde môžete mať flexibilitu, férové podmienky a prácu, ktorá dáva zmysel.
Ocenenie je zároveň aj inšpiráciou k tomu, aby sme boli ešte lepší. PSS postupne mení svoj imidž a stáva sa moderným a atraktívnym zamestnávateľom.
PSS môže byť aj vašou budúcnosťou. Stačí sa stať – podobne ako sympatický Miro Zimerman – obchodným zástupcom PSS. Viac o „Bohovskej robote“ a všetkých výhodách pozície obchodného zástupcu nájdete na www.pracapss.sk.