PSS predstavila nový sporiaci produkt Lišiak digital. Sporenie, kvôli ktorému netreba nikam chodiť, na jeho založenie stačí len občiansky preukaz a mobil s pripojením na internet. Lišiak digital ponúka zaujímavé zhodnotenie a flexibilitu vkladov. Každý si vďaka nemu môže sporiť podľa svojich možností a potrieb. K svojim peniazom má prístup kedykoľvek online.
PSS chce v kampani osloviť najmä mladých ľudí, ktorých nabáda, aby svoje peniaze nerozhadzovali, ale šetrili. „Mladí ľudia sú v súčasnosti vystavovaní rôznym nákupným nástrahám a tlakom influencerov. To zvyšuje ich potrebu všetko vlastniť, aby boli neustále in. Lenže každý trend má aj svoj protitrend. Po influencerských trendoch prichádzajú trendy opačné. Tie často ukazujú spotrebné veci, ktoré vlastne nikto nepotrebuje a komunikujú, ako obmedziť či dostať pod kontrolu konzumné správanie,“ hovorí Veronika Romsauerová, strategička agentúry Istropolitana Ogilvy.
Tvorcovia kampane z Istropolitany sa rozhodli komunikovať produkt pre mladých formou, ktorú majú mladí radi. Chytľavá pesnička, farbami pulzujúce video a charizmatický šoumen. Tak vznikla pesnička s jednoduchým nákazlivým refrénom: „Nerozhadzuj, ušetri.“ Ten sa napokon stal aj hlavným komunikačným posolstvom kampane.
Spoločnosť Protos Productions a režisér Erik Oslanec so svojim teamom pesničku zaranžovali a pripravili podklady pre trištvrte minútové online video, ktorého ústrednou postavou je mladý influencer Martin Klinčúch. „Okamžite si nás získal svojou charizmou a nekonečnou energiou. Navyše pesničku sám naspieval, vytvoril si vlastné choreografie a aj ich sám vo videu zatancoval,“ nevie si spoluprácu s Martinom vynachváliť Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy PSS.
Ústredným motívom online videa je groteskné zobrazenie nákupnej posadnutosti. Martin v hlavnej úlohe improvizuje s množstvom predmetov, ktoré ho chcú zahltiť. Všetko má výrazne farebnú štylizáciu, hravosť a nenásilnosť. V závere videa sa objaví aj riešenie, ako sa dá ušetriť: „Používaj Lišiaka“ je rýchlym a priamočiarym prepojením k produktu. „Už týždeň mi tá pesnička hrá v hlave,“ smeje sa Radoslav Mahút, šéf marketingu PSS. Keďže tvorcovia predpokladajú, že pesnička čoskoro „pôjde hore,“ pripravili aj jej audio verziu s takmer dvojminútovou dĺžkou. Tú si môžu poslucháči vypočuť na najpočúvanejších streamovacích platformách.