Prvá stavebná sporiteľňa mení svoju tvár. Ako expert na financovanie bývania ponúka širokú paletu produktov – stavebného sporenia, úverov a poistenia, prostredníctvom ktorých môžu ľudia meniť svoj domov. PSS im pomáha zorientovať sa v ponuke možností a vybrať si to najlepšie riešenie pre konkrétnu situáciu. Súčasťou zmien v PSS je aj nový web, ktorý zmenil nielen dizajn, ale získal aj jednoduchšiu a prehľadnejšiu štruktúru. Cieľom je priniesť klientom a záujemcom o financovanie bývania prehľadný a intuitívny online nástroj.
„Financovanie bývania musí byť jednoduché a prehľadné. Zákazník, ktorý príde na našu stránku, väčšinou vie, čo potrebuje – či chce stavať, modernizovať alebo zariaďovať svoj domov. Náš nový web mu dá jasnú odpoveď, ako to dosiahnuť,“ hovorí Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu PSS.
Webová stránka získala aj nové funkcionality. Nebude už iba katalógom produktov a informačným panelom. Po novom pôjde o plnohodnotný obchodný kanál. „Chceme, aby budúci zákazník na novom webe jednoducho našiel všetky odpovede na svoje otázky v súvislosti s financovaním bývania a tiež ľahko našiel kontaktné miesto. Cieľom je, aby mohol naše produkty čo najskôr využívať a začať si tak plniť svoje sny o novom a krajšom bývaní,“ dodáva Daša Matušíková.
Prípravu nového webu zverila PSS do rúk skúsenému tímu z agentúry ui42.