Prvá stavebná sporiteľňa podporí novinku aj mediálnou kampaňou. V televíznom spote účinkuje maskot PSS, animovaný lišiak vystupujúci v úlohe experta na financovanie bývania. Vizualita spotu je už tradične reprezentovaná výraznými farebnými plochami, vďaka ktorým je kampaň okamžite odlíšiteľná v reklamnom bloku.
„Pretože ide o jasne uchopiteľný a ihneď odčítateľný benefit, rozhodli sme sa staviť na komunikačnú priamočiarosť a údernosť. Vo vizuálnej rovine sme rozpoznateľní overenou kombináciou výraznej farebnosti a použitia postavy lišiaka ako fluent device. To, čo pribudlo, je zaujímavo štylizované modré prasiatko, ktoré náš lišiak drží v ruke. To automaticky vyvoláva asociáciu, že ide o sporenie, resp. o produkt súvisiaci so sporením. Priamočiarosť a jednoduchosť komunikácie má za úlohu prispieť k rýchlemu odčítaniu značky, pričom samotná atraktívnosť produktového benefitu by do PSS mala pritiahnuť všetkých, ktorí si chcú výhodne sporiť,“ hovorí Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu PSS, Prvej stavebnej sporiteľne.
Stavebné sporenie je produkt, ktorý pomáha ľuďom pripraviť sa na budúce výdavky spojené s bývaním. Využívajú ho najmä ľudia, ktorí plánujú kúpu, výstavbu alebo rekonštrukciu či modernizáciu svojho domova. „Téma sporenia je v súčasnosti veľmi aktuálna najmä vzhľadom na situáciu na trhu, kedy ceny úverov prudko vzrástli. Zvýhodnené podmienky sporenia budú motivovať ľudí, ktorí sa chcú na vysoké výdavky spojené s bývaním zodpovedne pripraviť,“ hovorí Radoslav Mahút.
Komunikáciu produktu „mojeSPORENIE s úrokový bonusom“ zabezpečila agentúra Istropolitana Ogilvy.