PSS podporí úrokový bonus novou kampaňou, ktorá nadväzuje na úspešný koncept z prvej polovice roka. Hlavnou postavou je Lišiak, ktorý je maskotom PSS. Ten, ako expert na financovanie bývania, vysvetľuje výhody sporenia a úrokového bonusu. Vizualita a farebnosť reklamného spotu je opäť výrazná, čo už tradične pomáha ľahko odlíšiť a rozoznať kampane Prvej stavebnej sporiteľne.
„Úrokový bonus a jasné a jednoduché posolstvo kampane oslovili množstvo nových klientov. Rozhodli sme sa preto našu ponuku ešte vylepšiť a nadviazať na úspešnú kampaň z prvej polovice roka. Bonus 4 % ročne tak klienti získajú nielen v tomto, ale aj v budúcom roku. Ich úspory tak budú rásť ešte rýchlejšie,“ hovorí Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu PSS, Prvej stavebnej sporiteľne. Komunikačná kampaň je naplánovaná od začiatku októbra do polovice decembra. Jej súčasťou budú televízne a online spoty, ale ľudia sa s ňou stretnú aj vo vybraných kinách.
Úrokový bonus funguje jednoducho. K základnej úrokovej sadzbe vo výške 1 % získa klient, ktorý si uzatvorí zmluvu s úrokovým bonusom, zvýhodnenú sadzbu. V tomto a budúcom roku tak budú jeho vklady úročené sadzbou 4 %, v roku 2025 3 % a v ďalších rokoch 1 %. Bonus bude na zmluvu o stavebnom sporení pripísaný po 6 rokoch sporenia.
Vizitka kampane: Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická Brand manažér offline: Karin Čechová Brand manažér online: Barbora Čajková Agentúra: Istropolitana Ogilvy Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský Creative Director: Vladimír Janček, Peter Hrevuš Art Director: Ján Krška, Ondrej Urban Copywriter: Patricia Al-Hadi Social Media Manager: Zuzana Frtúsová, Marek Suchitra Account Director: Petra Lukáčová Account Manager: Lucia Dešťová Assistant Account Executive: Lukáš Konečný Postprodukcia: Oficina Mediálna agentúra: Initiative |